۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۴۹۵۵
در شش ماهه نخست سال جاري/

266 مبلغ و مبلغه در مناسبت هاي ملي و مذهبي به بروجن اعزام شدند

پیش بینی فعالیت 90 مبلغ در ماه محرم امسال
حاصل اعزام 266 نفر مبلغ و مبلغه در 103 روز مناسبت هاي مختلف سال 94 انجام پنج هزار و 100 فعاليت و برنامه بوده است.
266 مبلغ و مبلغه در مناسبت هاي ملي و مذهبي به بروجن اعزام شدند
به گزارش جهانبین نيوز، کاردان امور فرهنگي و تبليغ اداره تبليغات اسلامي شهرستان بروجن به خبرنگار کلار، گفت: در شش ماهه نخست سال ۹۴ در شهرستان بروجن ۲۶۶ نفر مبلغ و مبلغه در مناسبت هايي همچون ماه رمضان، اوقات فراغت، فاطميه، شهادت امام صادق (ع)، رحلت امام (ره) و دهه هاي کرامت و ولايت به شهرستان بروجن اعزام شدند.

حجت الاسلام محمد صادق پارسا افزود: اين روحانيون از دفاتر تبليغات اسلامي قم، اصفهان و مشهد، دفتر طرح هجرت و دفتر اوقاف و امور خيريه اعزام شده بودند.

وي اذعان کرد: برنامه هاي تبليغي روحانيون اعزامي علاوه بر اقامه نماز و پاسخگويي به سوالات و شبهات جوانان و نوجوانان، برگزاري سخنراني در موضوعات مختلف و آشنايي با سيره ي علمي و عملي ائمه عليهم السلام، برگزاري گفتمان هاي ديني در مدارس و مساجد، بيان مسائل روز و آشنايي جوانان و نوجوانان با نهله ها و اديان نوظهور بوده است.

حجت الاسلام پارسا تصريح کرد: وجود روحانيون مجرب و آگاه با مسائل روز کمک شاياني به بصيرت افزايي و آگاهي بيشتر جوانان و نوجوانان در زمينه ي آشنايي با ولايت فقيه مي کند.

کاردان امور فرهنگي و تبليغ اداره تبليغات اسلامي بروجن افزود: ۱۱۳ مبلغ و مبلغه در ۳۰روزِ ماه رمضان، ۴۱ نفر در دهه ولايت ۳۲ نفر در سه روزه ي اعتکاف، ۳۱ نفر در سالروز شهادت امام صادق (ع) و ۲۴ نفر در اوقات فراغتِ چهل روزه تابستان شرکت داشتند.

وي گفت: در سالروز رحلت امام (ره)، فاطميه دوم، عيد مبعث و دهه کرامت نيز ۲۲ نفر مبلغ و مبلغه در مساجد و حسينيه هاي شهرستان به امر مقدس تبليغ مشغول بودند.

گفتني است، در ماه محرم امسال ۵۰ نفر روحانيون بومي و پيش بيني مي شود، با توجه به درخواست هيئت امناء مساجد شهرستان، حداقل ۴۰ نفر مبلغ و مبلغه به اين شهرستان اعزام شوند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۵:۲۵

27 Dec 2019